ny duschad och fräsh.

duscha nyss ,bad & inpackning och annat sånt mys på en tisdag är super. känner mig super fräsh nu, när jag flyttar hemifrån ska jag köpa en stor jaquzi stavning? eller bubbelpool!! det är ju faktiskt nästan ett måste, det är hur chill och skönt som helst ensam, eller att bada med någon älskling/någon du tycker om väldigt mycket eller på fester med folk och kompisar hur härligt och najs som helst ju.

  1 kommentarer på "ny duschad och fräsh."

Postet av: Millah
Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah
2011-01-05, 01:42:05
URL: http://millahoman.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin