salladsbar ,bowling & ku.

bild från i sommras i tunisien. jag&syster.
bara så alla vet , jag har börjat prata som emma half nu, så eskilstuna dialekten e ganska så fin ju.
i alla fall chilldag, ganska klockren grej sofia gjorde i matsalen , haha !! ila,ila säger jag bara sofia.. sen efter skolan så drog sofia och jag till salladsbar och käka, mums! sen drog vi ner mot bowling hallen och spela med min pojk och några av hans kompisar, runt 6 drog sofia och jag ner mot rese, jag mötte amanda,molly,evelina och alva där så vart att stå och vänta på tåget med dem. sen vid station i vstad mötte jag fredrik. k så tog sällskap med honom till ica och vänta på amanda, sen laga vi mat och massa snack och grejer på ku med annat trevligt folk, som jag faktiskt saknat. och har bestämmt mig ganska säkert på ett gymnasium nu efter vad jag fick lite tips av dem äldre där, så får se vad det blir. dags att välja 1 mars ju...
svarar också på en kommentar från en liten anonym...
svar; jo det är vi!:)  jadu, efter snack på sms och sådant och vi träffades, känslor och sånt.. så vart vi tsm helt enkelt !;)

  0 kommentarer på "salladsbar ,bowling & ku."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin