stan, mys & fest.

sitter nu hos mathilda , vi håller på att fixa oss. sen ska vi ner mot rese och möta oscar och filip sen drar vi hos mot elon på fest. så blir inte mer bloggande idag, men blir fest med massa trevligt folk. har även inhandlat min väska idag , visar upp den imorgon  :)  sen har vi köpt lite saker till våran hemliga bok... hihi! (a) så sofia , då får se hur snyggt det kommer bli när du kommer hem gumman ! :D nu ska jag forsätta fixa mig och keka chippppps.

  0 kommentarer på "stan, mys & fest."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin