drar mig mot mslätt!


hehe, hitta en liten halv gammal bild på min gulliga lilla syster !

har duschat och håller på att fixa mig, städat och sådant också. känner mig riktigt duktig ! :)  vid 1 eller något drar jag mig mot sofia för att gå en promenad i mslätt med henne och mathilda... samt så ska sofia träna på att gå i hennes klack skor till skolavslutningen ;) ska hem någon gång ikväll för imorgon ska jag upp tidigt igen för att fixa och så till krykan.. sen får vi gäster här hemma, min gulliga lilla släkt :) hehe. 
men vi hörs ikväll sweethearts ,
puss !


  1 kommentarer på "drar mig mot mslätt!"

Postet av: kurdisk muslimsk tjej <3
Hej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?<3
2011-06-12, 14:32:51
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin