jag älskar mat, massor av mat

Hej på er! Skola och sånt blalbla.. drog lite tidigare eftersom jag skulle till tandläkaren och ta bort klackarna i munnen (eller i rättare sagt slipa gjorde dem.. scary!) men mathilda var ju där hehe och vet ni? den åker ut 2 januari 2012 kan det bli goare start på lovet eller??  Efter och innan det så var vi lite på stan, vi hann en mysig fika, shoppade lite, åkte hem med 7 tåget. Men ska sova snart, så vi hörs imorgon. Puss mina fina! ♥


  0 kommentarer på "jag älskar mat, massor av mat"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin