take a shower and pop the popcorn for wallander

Hej svejs mejs. Ska ta mig en dusch, sen blir det popa popcorn popcorn !! Mumi, yeah. Se på lite film tror jag också. Efter skolan imorgon ska jag vara med min sambo plutti tjorven, vi ska ha våran kära bio onsdag ;) hih, mys på det.
Vi ska se Breking dawn, fint eller hur. Får se vad det blir nästa onsdag...
Eh ne nu ska jag duscha innan klockan blir 12, hehe.

Puuuuusss

 


  0 kommentarer på "take a shower and pop the popcorn for wallander"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin