Want you to make me feel like I'm the only girl in the world Like I'm the only one that you'll ever love

Tja babes. När jag kom av tåget i vstad så mötte jag kö, snacka lite, gick och hämta hans väska som han hade glömt oss ku, sen gick vi till ica, prata lite innan han stack till hans buss. Nu sitter jag här ensam, ska ha fin kväll med min familj idag bara tror jag, eller sova, hehe. Skulle på fest, men pallar inte. Jag är för depress idag. Dagen har varit bra, för jag har så fina vänner! Tänk att man kan finna så underbara vänner? Puss på dem säger jag bara.

Imorgon blir det troligsvis att åka till kholm, hoppas i alla fall!!
Nu ska jag kolla vad det blir att se för filmer ikväll, har en stor fet cheez bollz påse och lite choklad och en stor säng, låter bra de där.
Kärlek♥



  0 kommentarer på "Want you to make me feel like I'm the only girl in the world Like I'm the only one that you'll ever love"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin