mår inte bra yaaao

helt jäkla slut. dagen har varit toppen! dagen slutades med att jag vart skit snyggt smkinkad av Lina i min klass, så fint! Lägger upp bild sen babes!! ;) Efter skolan stack jag till Linköping med Mathilda, vi chilla runt, köpte munk, träffa jenny, gick in på netto för cooooocii cooola, sen chill på stan (då en alkis kom till mig.. usch!!!) sen hem till henne, såg på idol och åt mat. kom hem nyss. nu ska jag snart suva. för jag är trött. orkar inte blogga. feber tror jag också, ska checka det. så blir massa nessprayy och iprem grejer! ska ska vara frisk, thats it :D

när vi var på stan, så satt vi på en bänk. så kommer alkisar fram typ, eller dem var nyktra, men pundare om ni fattar?

en av dem: tjejer har ni cigg eller ??
vi: nee..
hans kompis: klart inte såna söta tjejer röker.
han som fråga om cigg: har ni något annat då??
vi: neee...

sen kommer han fram till mig... tar på mitt huvud och liksom klappar eller vad man säger och säger "vad fin du är"  (sen sprang vi där i från, uuh, fy).


FYFAN!! USCH! SKA DUSCHA MASSOR SNART!! BLÄBLÄ.

  0 kommentarer på "mår inte bra yaaao"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin