SJUKLINGEN




Hallu babes! Sitter och kollar tv, kollat på Awkword på mtv nyss, så jävla bra!! Idag hade jag ju "lilllördags" planer, men jag mådde bara sämre idag... har i alla fall blivit lite bättre idag av att vila och äta/dricka lite. Ätit iprem, halstabletter och sådant fint!
Ska krya mig till morgon dagen, vill aldrig missa skolan ju, älskar det ju !!! :(

Jaja, nu ser jag på Audriana. Love her!

  1 kommentarer på "SJUKLINGEN"

Postet av: Sofia
KRYA PÅ DIG!!!!!!♥♥♥

Fast du kanske redan är frisk ^^
2011-09-17, 21:54:58
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin