godnatt på er

Tja! Kom hem nyss, har sätt lite film. Fyfan mår bajs nu. Min röst seriös, min hals värker som fan.. dels för allt skrikande och partajande i veckan haha! ;) Och så har jag nog åkt på lite förskyldning eller så, usch. Jaja, jag lägger upp allt imorgon, så ska jag krya på mig under natten.
Puss godnatt finisar ♥


  1 kommentarer på "godnatt på er"

Postet av: Linn
Hello sweetie!

Tänkte bara titta in & önska dig en fin start på veckan! :-D

Kram!
2012-01-30, 10:39:23
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin