jag skjuter upp problem för ett tag


Tja gullisar! Allt bra nu på söndags slutet? Skola för er imorgon också? ;) Själv börjar jag 10 så det känns ju bra faktiskt, saknat skolan faktiskt och mina fina klasskamrater. Det enda jag tycker är jobbigt är att komma upp på morgonen, är sån där som bara vill ligga kvar där i timmar haha.
Gårdagen så sov jag mest, runt 5 tiden kom mina kusiner. Vi åt god mat och spela wii spel och sånt där! Sen vid 9 kom Mathilda hit, vi var väl sådär konstiga som vanligt.. +lite mer kanske haha! Tog i alla fall en liten fin drink sådär på lördags kvällen också (bartender nästa babes!), sen så såg vi film. Gick och la oss ganska tidigt och sov ut idag, vilket var riktigt skönt, sen vart de tacos till brunch, muma! :) Sen har vi sätt film hela dagen, hon åkte hem vid 7 tiden. Nu sitter jag här och kollar kläder, tänkte ta ett söndags bad och bara ta det lungt nu sista dagen på lovet.
Hoppas ni har haft en fin söndag, puss ♥

  0 kommentarer på "jag skjuter upp problem för ett tag"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin