ben&jerry

Hey sunshines! Allt bra?:) Kom hem för en stund sen, sitter och äter lite ben and jerry (caramel cew cew, en av mina favoriter!!) ♥ Var på stan med min mamma en lite snabbis för solning och lite smått och gott. Fick "sminklektion" på make up store imorgon också, längtar! Åh :D Nu ska jag damsuga och städa lite smått sedan plugga på igen, moa kommer hit någon gång snart jag vet inte haha. Jaja massor pussar i regnet på er!



HHAHAHAHA hittade en söt liten bild på mig och mathilda från arkivet, blir fan rädd för mig själv!

  0 kommentarer på "ben&jerry"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin