godmorgon





Godmorgon sötisar! Jag har snart fixat klart mig, ska bara klä på mig.. ingen anning vad jag ska ha på mig! Vill ha klackskor, men känns ändå att de är lite tidigt för det. Men vet inte riktigt.. haha. Ska i alla fall ha min röda väska med blomman vet ni ? ;) Den gör ju liksom en hel outfit!! Har sam nu på morgoen, känns lite små jobbigt... funderar på ta med min take away coffe mugg idag? Hmm... vi får se, bloggar mer när jag är i skolan. Pussar! ♥


  0 kommentarer på "godmorgon"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin