le åt de som vill se dig krossad för de krossar dem att se dig le

Tja! I skolan idag hade jag bara hantverk så det var chill (var även modell första lektionen för en trea, så de var kul!) :). Efter skolan drog jag mig mot Ikano, kollade där lite på kläder och praktik vilket jag ska tillbaka imorgon. Mötte sedan upp Kristoffer, Moa och fia på stan. Vi åkte till mc för jag var så hunrig, sen till elsas hus för de skulle fixa lite. Vid halv 7 drog Krisstofer och jag oss mot tåget, sedan hem till mig, vi gjorde lite mat, snacka lite, kollade på bilar och så haha. Sen åkte han för en stund sedan, nu sitter jag här och bloggar vilket jag har blivit dålig på men ni får nöja er tills jag får lite lungt och skönt i skolan och överallt igen, och blogg torkan är över ;)
Går ju faktiskt bara 3 dagar till i skolan sedan är jag ledig i 1 månad!! (har praktik i 3 veckor +lov). Känns lite kul, men samtidigt kommer jag sakna skolan.. hehe.
Jaja, nu ska jag sova. Mår inte alls bra, tror jag börjar få feber sen helgen, sen så känns det som denna dag bara gick åt H*+83(&%#"°).

MASSOR AV PUSSAR ♥


  0 kommentarer på "le åt de som vill se dig krossad för de krossar dem att se dig le"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin