nu ska jag äta lite mellis

Hej alla fina! Bra med er? :D Jag mår toppen som alltid haha, ska ta och käka lite mellis och se lite film i sängen (så trött just nu...). Kom hem för ett tag sen snacka lite med alex. Skolan hände i så mycket idag, jobbade på som vanligt och de där. Lunch blev thai som vanligt, jag, Ninni och Mathilda ville inte ha skollunchen så blev det istället mums!! :) Tog ett av mina favoritpar klackskor som ni ser på bilen under, åh vad glad jag är att de är lite vår ute.. knappast vinter i alla fall! Vår, lite små kyligt ibland annars är de underbart. Jaja, jag ska käka pussar ♥



  0 kommentarer på "nu ska jag äta lite mellis"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin