sick and home all day

Tjena alla snyggingar! Jag lever, haha. Tänkte blogga igår, men sen vart alla bara sämre så däckade direkt i sängen istället och vaknade med migrän (hade haft de på kvällen, så kände mig små bakis haha). Jag tänkte ju dra mig till skolan idag, men eftersom vi hade kort dag så vart det inget med det. Jag har vilat och bara ätit piller och mat haha :) Har även pluggat, ska fortsätta med det snart och träna lite på redovisningar intresant va? ;)
Ska fixa en snygg outfit till helgen och planera lite till med min finaste friendiz mathilda ♥  (jag fyller ju 17 på lördag och hon fyller ju 10 dagar efter mig, så vi kör ett litet middag/party tillsammans!)

Nu ska jag fortsätta med att se på allt för min syster som jag ska redovisa i svenskan imorgon. Vi hörs, love!



  0 kommentarer på "sick and home all day"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin