Sitter och målar naglarna, nu blir det att...

img_6546 (MMS)

Sitter och målar naglarna, nu blir det att se på Top modell Sverige och äta lite choklad mums! Ska ta ett bad efter detta tror jag också, riktig mys söndag. Puss :love:


  1 kommentarer på "Sitter och målar naglarna, nu blir det att..."

Postet av: Mimmi
Vinn länking på 700-100 bes och länkning för ca 1000 twitter läsare.

Nominera i rätt inlägg or forget it. Puss
2012-03-05, 22:30:05
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin