ett vidret finger

Hej alla gulle grisar där ute. Är hur trött som helst, känns som att jag är bakis eller något. Kunde inte sova ett skit inatt efter en sak som hände, känns piss. Somnade strax efter kl 6 imorse... usch. Legat och degat i sängen ett bra tag, åt nyss också. Ska hoppa in duschen tror jag, känner mig ofräsh och äcklig. Sen ska jag åka och kolla hockey med pappsen. Ikväll ska jag till min underbariga granne Felicia och äta gott och mysa framför tvn.
Hoppas ni får en fin helg ♥
 
Haha en söt bild på mig och Felicia från förra helgen. Btw ser ni mitt snea finger? De vart så efter jag knäckte de på en basketboll i 4-5:an haha, de roliga med de att de går vidra de lite grann ibland. *jag är knäpp japp.

  0 kommentarer på "ett vidret finger"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin