Hade to being sick

Som rubriken lyder, jag är sjuk. Synd om mig! Lite synd är det faktiskt, vill träna.. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag göra de vilket fall snart. Varit hemma från praktiken idag, stannar hemma imorgon med! Känns skönt med helg, ska vila upp mig och bara mysa hemma med all snö utanför hihi. Fick även världens finaste vinterstövlar idag, tack bäst m, m o m! ❤ sovit så mycket idag, så kunde inte sova nu.. Tänkte slänga upp ett inägg o säga att jag lever haha. PUSS


  0 kommentarer på "Hade to being sick"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin