9 januari

Helt kär i gossip girl, igen. Hade inte så mycket att göra igår kväll och idag när jag var sjuk, så vart lite seriemys såklart. Känner mig otroligt mysig, snorig och sådär söt. Sen vil jag inget annat än att flytta hemifrån just nu, skulle vara så underbart! Mathildas och min plan är ju att vinna några miljoner på lotto och köpa en lägenhet, tycker det låter som en stabil plan. Bara 67 dagar kvar tills min 18årsdaaaaaag, wie. Är väl inte så speciellt, säger alla. Men om alla säger så om allt? Vad ska man då leva för? Jag skulle vara SÅÅÅÅHÄÄR glad för en choklad bit just nu, bli SÅÅÅHÄÄÄÄR glad för någon äntligen svarade på min tweet. Haha kanske inte riktigt så, men ni förstår poängen. De blir vad man gör det till... ;)
 
 
Så nu ska jag hoppa in i duschen, imorgon blir det nog skola, så tråkigt att sitta hemma.  PUSS
 
 
och en tatuering står ju såklart på listan nu när jag blir 18!...

  0 kommentarer på "9 januari"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin