Fan fan fan klockan 03.00 på natten



Ett gäng bilder från igår kväll

Idag har varit en sån där seg söndag, vi sov alldelse för länge och åt "frukost" klockan 4 haha. Kvällen igår var bra i alla fall, först thanksgivining middag med familj, gäster och lina sen kom även mathilda och vi förade lite. Drog hos mot staden vid halv elva, platå och 55an. Många vänner ute, mycket dans och skratt. Glad över mina fina och galna vänner haha ❤️ 

  0 kommentarer på "Fan fan fan klockan 03.00 på natten"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin