Senaste veckan i bilder

 
Påsklov. Lov. Mitt sista lov. Känns jobbigt, sista dagen, på sista lovet, någonsin. Ganska knäppt.
 
Dock har nog detta varit bästa lovet (i alla fall påsklovet) någonsin. Har haft de så bra och roligt. Har så fina vänner <3
Fredag så var det praktik, lördag familjedag och utgång med bästis, söndag walk of shame och bakisdag, måndag möte och glassade i solen med bästisen, tisdag stan och åkte till katrineholm - där jag stannade till i fredags. Dagarna bestod utav party, filmmys, bakismys, mat och fina vänner. När jag kom hem i fredags vart de grillat och family time igen. Lördags påskmiddag och mini utgång med några favoriter, söndag brunch i solen.
 
Och idag har jag bara varit inne. Spenderade sista dagen på lovet med många timmar i sängen innan jag tog tag i att börja plugga. Vilket har gått fruktansvärt bra faktiskt! Stolt över mig själv. 

  0 kommentarer på "Senaste veckan i bilder"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin