Misslyckas finns inte

 
Höga krav. Inte lyckas varje gång. Tränar tills jag kan annars är jag misslyckad.
Precis så är det nu, varit och kommer alltid vara. Jag måste klara allt jag ger mig in på, gör jag det inte, övar jag och övar, klarar jag det inte då är jag toltalt misslyckad. Spelar ingen roll hur liten eller stor grej det är. Jag blir värdelös och får tankar om att allt i min framtid kommer gå helt fel. Kommer inte klara mina mål. Drömmer mardrömmar om att hela livet blir misslyckat, att jag inte klarar något, jag är ingen, jag är värdelös och kan inget. För om jag inte klarar en liten grej hur ska jag då kunna klara mitt stora mål? Spelar inte någon roll vad grejen är, jag måste verkligen klara det. Det är precis därför jag inte vågar göra denna saken om några månader, för om jag inte klarar det, då känns de som det kommer bli sånt hårt slag mot ansiktet att jag ger upp om allt annat helt sen.
 
 

  0 kommentarer på "Misslyckas finns inte"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin