8 januari



Hejhej! Idag sov jag alldeles förlänge som vanligt på lov. Fixade iordning mig och drog till stan för köpa byxor, lite underkläder och nytt. Shoppade lite fint igår också, kan lägga in imorgon! Träffade bästis en stund också för en uppdate. Åkte hem, städade, bäddat rent, lagade mat, duschade och slappat framför tv:n. Ska snart sova, imorgon är det första dagen i skolan efter lovet. Åh ångest, men skönt ändå. PUSS



  0 kommentarer på "8 januari"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin