Onsdag 22 januari


Ännu en dag i skolan, helt okej dag. Dålig morgon dock.. Tågen går ju som de går. Tog mig 2,5 timme att komma till skolan, i vanliga fall tar de ca 1 timme + kanske 10 minuter ibland haha. Hade planerat att fixa min faceshart osv till provet på måndag men nej, tack tåget! Skolan rullade på sen i alla fall, slutade 16.30, tog tåget med mathilda till Linköping köpte även äntligen lite chips som jag har längtat denna vecka haha och en liten ostbågspåse också. Bästi och jag tog en mini runda på stan, köpte två toppar jag hade lagt undan på bikbok. Så lite gladare nu också hehe.

Ikväll har jag duschat, sett film med mamma och pappa som jag sedan somnade till, vaknade för en stund sedan och nu ska jag försöka sova igen. Puss


  0 kommentarer på "Onsdag 22 januari"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin