Onsdag 29 januari



Hej på er! Tänkte bara slänga in att jag lever. Varför jag inte har bloggat alls är för sen i lördags har jag legat hemma och varit sjuk, 40 graders feber, ambulans lördags kväll, kramper, astmafall och ja mycket annat. Men nu är jag på benen igen och imorgon ska jag till skolan, saknat mina tjejer! 

Idag har jag som sagt varit hemma, vart lite uttråkad efter lunch så städade hela huset åt mamma och pappa, gjorde lite muffins, när pappa kom hem gjorde vi köttfärssås och spegetti. Godaste!! 
Sen på kvällen tv slappande och nu ska jag se på älskade PLL. Natti <3 




  0 kommentarer på "Onsdag 29 januari"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin