Torsdag 30 januari


Skola plugg plugg. Planer för helgen och veckorna innan studenten, ska försöka få till en resa med härliga människor. Kvällen spenderade jag hos Natalia i norrpan, åt mat, kollade film och snackade om livet. Mysigt hehe! Åkte hem ganska sent, så kom hem för ett tag sedan. Ska sova imorgon blir det praktik och träning. 

  2 kommentarer på "Torsdag 30 januari"

Postet av: Ellis
Jag funderar på att söka till plusgymnasiet till hösten. Tänkte bara fråga hur lång tid det tar till skolan varje dag och hur du tar dig dit? (bor i lkpg)
Svar: Tänk igenom ditt val noga, jag är lite missnöjd med mitt skolval men olika från person till person såklart! Det tar ca 40 min med tåget då jag bor i vikingstad, sedan brukar jag gå eller ta bussen så från Norrköpings resecentrum till plus tar de ca 10-15 min. Men det är riktigt skönt att pendla på morgonen haha :)
Victoria Cato
2014-02-02, 17:10:03
Postet av: Ellis
Varför är du missnöjd? Och hur tänker du inför framtiden (universitet/Jobb?) ?
Svar: Vet inte om de är för jag har valt fel linje jag är så missnöjd med skolan, men om jag skulle välja nu skulle jag aldrig välja plusgymnasiet.
Först ska jag ta ett sabbatsår och jobba för tjäna pengar samtidigt som jag läser lite små kurser, jobba på något barnhem i ett fattigt land. Sen ska jag ska läsa ett basår med mycket matte, natur och språk. Sedan ska jag jobba samtidigt såklart. Läsa på universitetet till arkitekt i 5 år, sen kurser på det kanske.. haha ungefär så :)
Victoria Cato
2014-02-05, 22:37:36

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin