Visa världen vad du går för





För att komma långt handlar allt om vilja, tro på dig själv och inte lyssna på de som försöker trycka ner dig. Gå din egna väg. Stå på egna ben. Intala dig själv att du klarar allt, för de kan du. Du klarar allt bara du vill och vågar. Det finns inget imorgon, det finns nu. Ge allt och släpp det aldrig. 


Bry dig inte vad du missar just nu om du har en dröm, följ drömmen, kämpa och se vad du klarar. Det är en fantastisk känsla, när man klarar något man aldrig trodde var möjligt. När du t.ex gått/upp ner de där kilona, när du fick betyget du verkligen kämpade för, kom in på utbildningen du ville gå, fick drömjobbet, slog rekord i din tid eller vikt i träning. Alla små som stora saker som du har kämpar för, blir en fantastiskt och värd känsla i utändan. Håll bara ut. För när du står där sen, kommer du inte bara vara nöjd över dig själv utan stolt. De handlar inte i vad eller hur du presterar, de handlar om att du gör det. 




  0 kommentarer på "Visa världen vad du går för"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin