Studentens lyckliga dar och allt där till

Hej, längesen nu. Har hänt mycket sen sist har hunnit en grym studentvecka, en underbar student. Fick/har en långdragen förskyling, halsont och feber på köpet. Men de var studentveckan värd, skulle görs om det tusen gånger om igen. Hade även fin midsommar med mina tjejer med middag och annat gott. Sen har jag tagit de lugnt, försökt att bli frisk. Hoppas på börja träna på måndag! Fick även en miniipad av mamma och pappa i veckan, vart ju inte lite glad haha. Nu håller jag på att laga lite god middag. Puss.



Ett par härliga bilder från studentdagen. 


  0 kommentarer på "Studentens lyckliga dar och allt där till"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin