Söndag 7 september


Livet rullar på helt ok. Helgen har jag bara varit hemma. Min söta systerdotter var här ett tag igår, myste massor med henne. Gullungen blir 1 i november, snabbt tiden går. Var även på Harry Potter i Norrköping igår också, ska lägga upp bilder ikväll tänkte jag. Var riktigt kul och häftigt att gå där, trodde dock de skulle vara lite större.. Men var riktigt cool känsla, som att man var där. Idag ska jag åka in till stan för min andra städjobb, sen blir det hem och göra mat. Jobb imorgon igen. 

  0 kommentarer på "Söndag 7 september"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin