felicius & jag äe sten tueffa


vart med tönten felicia nyss, skkketa tufft. saknat henne i två veckor nu ju !:(   blir i alla fall och träffa värdens saknade personer i veckan cela och sen kanske natalia också? hoppas påre i alla fall, saknar dem något enormt.

vet inte när bilderna kommer upp, för de vill icke funka ;( hmm, balle asso!
ahjah, ska fixa lite .. skola imorgon ju ;)

  1 kommentarer på "felicius & jag äe sten tueffa"

Postet av: Michelle
Hej! Jag har röstat 5 poäng på din skodesign hos nelly.com :) Skulle du vilja rösta på min svarta med kedjor? :) http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=iYJRMy35xxALr3k5DqXHjXib2toKoMzMi7cuuUmfFnpxdPpg4Dld
2010-08-15, 18:14:12

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin