jag kom ihåg när vi va en hel familj, då vi levde tillsammans

jag var 11, mitt liv gick i knas. jag minns natten som det var igår. allting hade vart knas ett tag, du hade kommit fel, gjort mycket fel, fick chanser. men det sprak när det här hände, polis, social, natten vart ett enda hål i mitt liv. som jag kommer minnas förevigt. jag mindes att jag undra var du var, om du levde ,vad som skulle hända. du fick bo på ett hem i linghem , sen träffa jag inte dig på över 3 månader. jag kände mig tom.. du flytta hem igen, sen allt vart mer knas på en gång. du fick flytta upp till stockholm till ett behandligshem, jag träffa dig inte på över ett halvår, min egna syster. jag minns fortfarande hur glad jag var när jag träffa dig då när vi åkte upp i september. när vi hade åkte hem , jag kände mig hel den dagen, allt kändes bra. månaderna gick, det vart allt mer knas där uppe du rymmde till norge, fram och tillbaka gick allt. du bodde där ett tag, fick träffa dig några gånger om året, inte mycket alls.  sen när du flytta hem sommarn 2009 ,jag vart glad. hela familjen var samlad igen, sen börja du skolan skötte dig och allt gick bra .. ett tag. i febuari hände det värsta i mitt liv , det som verkligen inte fick hända hände.. kan inte skriva här för det blir allt för privat. men allt vart knas igen i alla fall, sen flytta du till ett hem i linköping då, vi pratade ibland men inte längre, du svarar inte, du är borta. ibland undar jag om du lever, eller om du inte vill ha din syster längre? har bara träffat dig en gång sen febuari. jag känner mig konstig, tom, vet inte vad jag vill. när allt var bra , innan jag var 11 , du var min syster min bästa vän. träffades varje dag, kunde prata om allt. det kan vi fortfarande, men inte samma sak, nu när du inte är här. jag saknar dig, kom hem. mina tårar rinner nu när jag skriver det här, jag älskar dig min syster.
idag var är det mer än ett år sen du flyttade hem igen sen jag var 11 och nu är du borta igen..
du rymde från behandligs hemmet, du är borta, jag vet inte vart du är, har inte träffat dig på 5 månader och mer. du fattar inte hur tomt det är, hur mycket jag saknar dig, hur jag mår. allt är knas. mina tårar är slut.. jag orkar inte mycket mer. jag vill ha dig tillbaka min syster.

jag kom ihåg när vi va en hel familj,
då alla levde tillsammans ,
utan problem,
utan mil från varandra,
jag vill tillbaka till den tiden.

  0 kommentarer på "jag kom ihåg när vi va en hel familj, då vi levde tillsammans"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin