when love comes around


maledetto ragazzo, hai messo il mio cuore in ripida.
mi manchi tanto ..
damn boy, du har satt mitt hjärta i brant. jag saknar dig så..

jag har aldrig varit kär, jag har aldrig gillat någon, bara lekt.  jag har aldrig gråtit och deppat när någon har åkt ifrån mig , jag har aldrig mått såhär .. försen nu.


jag saknar dina
mörka ögon,
ditt mörka hår,
ditt vackra leénde,
jag saknar dig.

du är finaste jag svär,
du är perfekt.

jag tänker på dig varje minut,
när jag sluter mina ögon ,
finns bara du..

  1 kommentarer på "when love comes around"

Postet av: Bredemarita
Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!
2011-02-11, 11:31:43
URL: http://bredemarita.blog24h.com

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin