jul jul strålande jul.


en söt bild från förra julen, så söt tomte eller hur?

sitter här och lyssnar på jul musik och städat och rensat min garderob ,känner mig sjukt duktig! idag så var jag
och min syster,pappa även hos farmor och farfar på dagen för farfar fyllde år idag, grattis! så då åt vi mat och träffade lite av släkten och sånt. kul. nu ska jag ta och försöka hitta på någon design på bloggen tror jag , så trött på den hära, sen får vi se vart kvällen leder. men ni får ha en bra kväll och så innan jul.

  0 kommentarer på "jul jul strålande jul."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin