måste skriva av mig.

åh! är så j*vla förbanad på ren svenska. seriöst, kan inte folk bara skaffa sig en hobby? så patiskt att bryr sig och hålla på med andras liv. skapar rykten och ska forsätta med samma jävla ord/mening i flera år?? seriöst? kom på något nytt liksom. jag blir jävligt trött. att jag gjorde en sak, flera saker, so what?? jag är en männsika också? jag är inte perfekt. ingen är. alla gör misstag... och visst en del ångrar jag men ändå inte för då kändes det bra, det kändes rätt. och jag är livnjutare.. lever för dagen. bryr mig inte vad som händer sen, det får hända liksom. så om jag har gjort saker när jag var yngre 1-2 år tillbaka? so what? mitt liv ändå eller? och sen att alla behöver snacka om allt man gör,allt man har gjort, hur man ser ur, vilka man umgås med, om allt helt enkelt. är så patiskt och no lifer det kan bli enligt mig. men visst..vissa folk är fortfarnde 3 år och går på dagis. omogna små j*vla ******! och kanske bör växa upp snart? och visst ... en del folk, dem har inget liv själva så dem har inget bättre för sig att sitta och skriver rader och kommentera överallt bara för dem mår bättre själva ut av det. men lite mer liv än att sitta och tjata samma skit år in och år ut? seriöst? skaffa er ett liv, en hobby och lite mindre fritid? och sen kanske några hjärnceller också. sen kan ni ju fatta vilket liv folk har och "hur mycket som händer" om man tjatar samma saker i flera år? hmm... kanske dags att hitta på något nytt. bläh. så trött på allt. vill flytta till en ny stad, med nya människor, där folk inte beter sig som dem vore 3, där det är samma tråkiga folk , samma äckliga gator, samma gammla rykten, samma tråkiga och patiska skit snack.
jag är mogen nu, jag har växt, det kanske ni också bör göra?
jag är trött på detta, jag vill inte vara kvar i denna stad tills jag dör.

  0 kommentarer på "måste skriva av mig."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin