hihi såååå gla'




bjuder på värdens seriösaste bilder också , som togs med min cam som jag köpte idag, riktigt bra faktiskt + lampa på den och mic, nöjd ! sen så köpte jag en linne/tunika från lindex ljusrosa, och 2naglack blått och ett neon rosa , så nu har jag målat mina naglar på tår och händer , fin fint ! :* sen köpte jag en rosa bh från lindex också, sen vart det inte så mycket mer, sjukhuset också. men nu ska jag forsätta packa ner grejer i mitt rum, snart rivs ju väggen ;) hehe , ha det bra sötnosar. ska försöka vara mer aktiv på bloggen, pusspåer ciao!

it's over biatch, so over..

  0 kommentarer på "hihi såååå gla'"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin