mys and mys




bjuder på lite trötta och flummiga bilder .. hihih
ska snart slagga tror jag eller i alla fall gå in i min kära systers rum och se på tv och prat och mys. älskar min lilla korvkioskmongo syster :) hehe

  2 kommentarer på "mys and mys"

Postet av: nataliasalas
FUCK ! va du ä saknad gumman :'(<33
2010-08-14, 00:02:18
Postet av: victoria
sv; fkkk vad jag saknar dig hjärtat asso shhhit :'(<33
2010-08-15, 13:59:22
URL: http://victoriacato.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin