vart i åtvi..



den söta igelkotten som dem rädda, när dens mamma vart påkörd, hur söt somhelst !

määäälia



haha fina glasögon ha? det är inte mina ögon utan ett par glasögon..

inte bloggat sen i tisdags ,åkte till åtvi i onsdags så vart aldrig något bloggande då i alla fall. ska ladda upp några bilder ,vart inte så många men i alla fall super trevligt var de i alla fall. och nu ska jag packa för imorgon följer jag med sandra till borensberg och stannar där tills på söndag, trevelans ! (y)

+ att fick mitt löne kuver idag, 1019:- vart lönen för 1½ arbetsdag, riktigt nice.. så nu ligger det och mera pengar på mitt konto för vänta på att hämtas.. (y)

  1 kommentarer på "vart i åtvi.."

Postet av: MYMiC
OMG vad söt den var :o
2010-07-23, 14:18:44
URL: http://mymic.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin