jag kan, jag vill och jag ska.


jag kan jag vill och jag ska..
jag vet vad jag vill, jag gör det.
jag bryr mig inte om vad just du eller någon annan tycker om mig.
att leva som en i mängden , kämpa för passa in är patiskt och inte ens du.
så vaför ?
när du är gjord för att för att sticka ut.
folk fjäskar, ljuger och gör allt för höja statusen hela tiden.. alla har gjort.
jag vill inte leva som en i mängden, jag vill leva som jag.
jag är den jag är.
jag ser ut som jag gör,
jag lever som jag gör,
jag tar dagen som jag vill.

jag är trött på att folk ska säga vad jag ska göra,
säga vad jag ska säga ,
säga vad jag ska välja.
jag är jag,
jag väljer,
jag bestämmer,
det är mitt liv & det ska jag leva som det vore den sista.
thats it biatches, lev med det !


varför kämpar du så hårt för att passa in?
när du är gjord för att sticka ut..

  0 kommentarer på "jag kan, jag vill och jag ska."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin