livet är för underbart


två bilder från stågån.

var som sagt runt stångån ikväll :D (har sagt i stågån i både tele och fb,så ska vara duktig nu..) skulle som
sagt träffa några vänner till sofia eller två av hennes vänner med massor av folk från deras klass,
var väl trevligt men kände som vi våldgästade dem så vi gick där ifrån och satt oss och prata om livet och
mycket annat ,haha !! vilka samtal säger jag... ;)
sen drog jag och mathilda hem till henne och sofia till bussen. nu ska vi snart sova:)
hoppas ni har njutit av dagen som jag har gjort idag och varit ute i det fina sommarvädret ! ;)


sofia när vi gick omkring stångån idag..

sofia: alltså det är ju jätte fint här!
vi: vi vet !
sofia: alltså tänk att bo här, så fint..
och liksom man kan bara gå ner och bada!!
vi: HAHAHHAHAH, bada i stångån?
sofia: ja?
vi: är du go eller? det är ju skit äckligt här !!



HAHHAHAH , du är för söt gumman !:love:

  0 kommentarer på "livet är för underbart"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin