ÅRET SOM HAR GÅTT, del 1

Janurai Hände inte så mycket, var med mina fina vänner, mathilda och jag vart beronde av cheez bollz och hastler, festade mycket, var spontan och åkte till viktor i stockholm och festade loss med brudarna dahl och elf (haha det var galet..) var lite busig och lekte runt lite med några haha men inget seriöst ;) (OCH JAG VAR SÅ GLAD ATT MIN LÄRARE FRÅGADE OM JAG NÅGONSIN VAR LEDSEN.. HAHA) Januari var bra månad det.



Februari Mathilda och jag gick loss på ikea,vi startade våran bok (jag, s, m & m, haha vart inte så mycket skrivet..)  solade ganska mycket, var mycket med min fina salas ! Kollade på gymnasium..


Mars Jag fyllde sweet 16 ! Jag solade mycket, spenderade mycket tid i norrköping med mathilda, kollade på eric saade ett par gånger, var i idre och åkte skidor med världens skönaste gäng!♥


April var det klassfest, jag slingade håret hos frisan ljusare, jag var i trädgårn eller på stan i de fina vädret varje dag, jag var mycket med moa, mattias, mathilda, mattias och adam haha och alla i det gänget, valborg vart ganska galet fasten jag hade bestämmt mig för vara hemma från början, jag var mycket i lillsjön också.




Maj Jag var i liseberg på klassresa med underbara 9D! (jag vann 2kg choklad... hihi) efter hård pluggade skoldagar så spenderade jag dem med brudarna med massor av gott i stångån.







Juni så slutade jag 9:an , efter 3 år så var allt verkligen värt något! Tänk så mycket jag har gått igenom där...jag åkte till berlin, jag och mathilda hade tråkigt en dag och var så dumma men roliga att bleka våra hår i gult och orangea slingor, jag solade massor i trädgårdsföreningen, avslutningsfest, efter 2 dagar på sommarlovet åkte jag till franrike och den veckan där var underbar.

Forsättning av sommarlov till nu kommer imorgon, nu måste jag sova!


  0 kommentarer på "ÅRET SOM HAR GÅTT, del 1"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin