du förvånar mig mer för varje dag som går

Hej babes! Suttit framför tv:n hela kvällen, tvinga i mig lite gröt också. Mår sjukt illa, gjort hela dagen usch.. hoppas jag inte blir sjuk till jul. Men nu ska jag sova, för imorgon är det avslutning och då ska jag vara utvilad hehe. Sen blir det stan för lite julklappning, komma hem och klä granen, träffa flääshi. Bra start på lovet måste jag säga!
Men hörs imorgon, puss
Du förvånar mig mer för varje dag som går faktiskt.
Sarò più deboli, il mio corpo mi sta uccidendo.
un giorno , senza essere in grado di sopportare, senza uragani questo

  0 kommentarer på "du förvånar mig mer för varje dag som går"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin