godmorgon bullar

God morgon på er mina fina! Hemma idag igen, mår fortfarande inte så bra.. migränen är okej nu i alla fall hade lite panik när jag vakna imorse och inte hade några tabletter hemma... :( Sommnade om i alla fall, om och om igen. Nu har min mamma bakat lussebullar och håller på och bakar siraps kakor och lite annat gott! Jag ska sätta mig och plugga för de behövs nu innan det blir lov.
Fick hem skolkort och katalog idag också, hihi. Usch detta är nog första skolkortet någonsin som jag verkligen inte vart nöjd med alltså... Nu ska jag plugga, vi hörs puss!


  0 kommentarer på "godmorgon bullar"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin