i need you, you need me, i miss you

Hey babes! Nu har jag tagit en väl behövlig dusch och flyttat om i rummet (igen..). Jag har även gjort klart media i engelska imorgon, ska läsa lite bok (usch tycker inte om när man är tvungen att läsa böcker som man inte vill..) haha lite trött nu. Har bara kvar traditon och utveckling i hantverk, sen är allt klart till lovet nästa vecka, gött!
Helgen ser ut att bli bra också, ska dock göra lite julklappshandling imorgon eller på torsdag så om någon liten vän vill följa med så gärna det hehe. Men nu ska jag nog sova snart trött är jag, men vi hörs imorgon finisar puss!


  2 kommentarer på "i need you, you need me, i miss you"

Postet av: Anonym
tidsinställd 20.00? ;)
2011-12-13, 23:09:13
URL: http://evelyna.blogg.se/
Postet av: Sofia
Försök inte! Han är bara miiiiin!! :D Jag friar till honom direkt om jag så måste, haha! :)
2011-12-14, 00:03:58
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin