4 underbar bilder.

nu sitter jag i alla fall hos moa har fixat oss lite smått och så. ska ju ha disco för dem små och gulliga barnen idag! ;) sen hände det ju en grej som var på skämt som några sa.. så ja lite pinsamt och så! men jaja , kan ju bli kul hörde ju att denna person i frågan var ganska så snygg.. så det gör ju inget ;) hihi! sjukt pepp i alla fall, ganska chill skol dag, håller på med min champange färgde kläning :D super snygg! sen ska den ha spets i svart senare när jag har kommit lite längre.. aja, visar bilder imorgon eller så för mitt rum är upptaget av en kompis till hos som ska sova där idag tills imorgon tror jag? trevligt! :) nu ska jag i alla fall blogga på min andra blogg, som tills ett tag blir hemligt... ! jätte kul igår i alla fall träffade folket som skulle med till idre, som synd var inte laki luuu där haha kan inte stava, men gulliga måns och min ämälia var där i alla fall ! nu ska jag dra, ha en trevlig kväll alla söta, själv ska jag spendera den med dans och leker och annat sött med små barn !;)
puss!

  0 kommentarer på "4 underbar bilder."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin