hemma idag.

mådde inte bra igår eller imorse, mår fortfarande sådär.. illamånde och skit ,usch:( :(
har i alla fall sätt på i taket lyser stjärnorna fullkomligt älskar filmen!! och städat lite smått och fixat i rummet.
ska se någon mer film nu tror jag och ta en dusch. snackat med min kära jonte idag också, "my brother from ather mother" haha, du är bäst, vi snackade om alla problem och allt mellan himmel och jord, värds gullig kille där tjejer ;) inte någon bild från dagen precis, åt köttfärsås precis, muma!

  0 kommentarer på "hemma idag."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin