hihi hu, det går bra nu.

en rad om charmiga bilder bjuds på ! hihi (a)
kom hem för ett tag sen, käkat och vart på konfa är ju ledare där för mina små plutte nuttar.. ;) hihi, nejdå!
ganska charmigt att jag somna i filmen.. haha :D
snackat med min mor så nu får mina 4 brudar sova här på fredag, vi ska göra lite grejer och träffa folk. trevligt trevligt !
snabb sammanfattning av igår,  moa och jag vaknade tog oss till jb haha failade rejält med att ramla framför några vi kände samt andra :$  GULLIGT ! sen så tog vi bussen hem någon gång , vi mötte oliver där, länge sen man såg den pöjken, stor han har blivit var moas kommentar haha, dem små kamraterna genom tiderna växer :')  haha , sen så stack vi till moa och somna i hennes soffa. sen kom jag inte ihåg, åkte hem någon gång och så.
nu ska jag smörja in mig med brun utan sol och tvätta av sminket och snacka lite med folk.

  0 kommentarer på "hihi hu, det går bra nu."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin