jag vet att jag e underbar gullet.



gullig bild från då min rosa lilla vän fortfarande funka, men nu har jag en ny rosa vän min kära iphone ju.. som snart ska få ett fint **** ******* skal! wiiie :)

idag så har jag inte gjort ett skit? jag har varit så trött och orkade verkligen inte plugga mer , så har bara snackat med gött folk i tele och tittat på lite filmer. underbart! inte hunrig eller något heller, så har inga bilder alls faktsikt:(
men käka lite sallad med fetaost nyss, mums! love it! :D :love:

igår var jag på 90års fest , grattis till gammel morfar! :) riktigt trevligt med nästan hela släkten var där , vi åt god mat på resturang och sjöng. sen åkte vi hem till min farmor och farfar och prata och hade det trevligt. åt massa gott fika, inte för jag var särkilld hunrig på det men men , var ju tvungen vara trevlig och äta lite ;)

men idag så har jag i alla fall gjort en viktig sak kom jag på ! jag har bestämmt mig för gymmniseskol valen :D blev ganska nöjd, lite osäker, lite nervörs. men tja det kör vi på! ;)

  0 kommentarer på "jag vet att jag e underbar gullet."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin