just nu, just idag.

försov mig lite idag, men när jag kom till skolan skulle vi välja gymmnasie... har fortfarande panik ska vara inne 1 mars!!! jag vet inte vilken ordning eller vad jag ska gå, har så många val :( har 4-6? vet inte vad jag ska ta, några i linköping, några i norrköping, och mjölby. PANIK! efter skolan drog jag och mathilda och handla lite gott och tjockt och skåla för det sista av det för nu ska jag vara duktig ! ;) hade i alla fall jätte kul och trevligt, skickade även några roliga sms... haha :D
skapde också nyss en gilla länk.. "FAN VAD DU ÄR KATIG" -JAG VET, JAG HETER JU CATO. jag som är ego eller? ;) haha !
sitter just nu och snackar lite med jonte, haha bäst är du! nu ska jag bara fixa lite tills imorgon, sen blir det nog sängen för mig..
så sött, så charmigt.. eller hur !

  0 kommentarer på "just nu, just idag."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin