mys och bus.

hade super trevligt igår med min kära vän moa moss och felicia var även här ett tag. vi hade super kul, busade och snackade med massa trevligt och mysigt folk! ;) hihi!
ingen bli nykter hustler säger jag bara!! körde lite spel så man skulle skriva roliga sms, ringa lite speciella samtal.. haha ! nu sitter jag i min säng och moa har åkt hem , jag ska göra uppsatster...åhhh! jobbigt :( snackar med jonte också ,  så läxorna får väl bli lite senare ! aja, hör av mig senare kanske då :) pusspuss!

  0 kommentarer på "mys och bus."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin